Reklamacje

Reklamacje

 

  1. Jeżeli Towar działa wadliwie możesz skorzystać z gwarancji producenta (w przypadku, w którym Towar objęty jest gwarancją) i skontaktować się bezpośrednio z najbliższym autoryzowanym serwisem producenta.
    1. listę autoryzowanych serwisów znajdziesz w dokumencie gwarancyjnym lub na oficjalnej stronie internetowej / infolinii producenta.
    2. Warto też sprawdzić czy Twój produkt nie jest objęty przez producenta szybkim serwisem door-to-door. Taką informację możesz uzyskać na stronie internetowej / infolinii producenta lub w dokumentacji dołączonej do Towaru.
    3. uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszonymi w dokumencie gwarancyjnym dołączonym do Towaru.
  2. Możesz też zgłosić reklamacje w naszym Sklepie Internetowym.

Reklamacje wadliwych Towarów, a także reklamacje z tytułu nieprawidłowego wykonania Usług Dodatkowych, bądź inne uwagi dotyczące funkcjonowania naszego Sklepu Internetowego lub Serwisu możesz zgłosić

Informacje powinny zawierać kto zgłasza reklamacje, czego ona dotyczy i opis problemu. ( Jeżeli będą potrzebne dodatkowe informacje poinformujemy Państwa )

A. wysyłając email z reklamacją na adres biuro@ladne-lazienki.pl

B . listownie na adres: Sklep ladne-lazienki.pl Republikańska 48, 05-200 Wołomin

Na każdą reklamację otrzymasz odpowiedź. Dodatkowo w przypadku zgłoszenia reklamacji na wadliwy/niezgodny z umową produkt nasz pracownik skontaktuje się z Tobą niezwłocznie w celu ustalenia dalszego postępowania.

 

New Trendy kabina prysznicowa, New Trendy  parawan nawannowy, New Trendy brodzik,Novellini kabina prysznicowa, Novellini brodzik, Novellini parawan nawannowy, Novellini wanna, Sanswiss kabina prysznicowa, Sanswiss brodzik, Sanswiss parawan nawannowy,, Kermi kabina prysznicowa, Kermi parawan nawannowy Kermi brodzik Oristo szafka łazienkowa, Oristo meble łazienkowe, Schedline  brodzik Schedline wanna Schedpol wanna Schedpol brodzik Parawan nawannowy czarny Parawan rozsuwany